לקוח בן 70 היה מבוטח בביטוח סיעודי בחברת ביטוח במסגרתה נקבע, כי עם הגיעו למצב מזכה יקבל גמלה חודשית קבועה. עקב התדרדרות מצבו הרפואי פנה הלקוח מספר פעמים לחברת הביטוח בבקשה להכיר בו כסיעודי ואולם חברת הביטוח דחתה את דרישתו, בטענה כי הוא אינו עונה להגדרת סיעודי בפוליסה וזאת מבלי שבדקה אותו.
עם קבלת התיק במשרדנו פנינו לחברת הביטוח ודרשנו בדיקת הלקוח על ידי רופא. חברת הביטוח שלחה רופא מטעמה לבדיקת הלקוח כאשר לבדיקה הצטרף עורך דין ממשרדנו ובדיקת הלקוח תועדה.
לאחר בדיקת הלקוח ובדיקת המסמכים הרפואיים התקבלה התביעה, מבלי שנדרשה הגשת תביעה לבית המשפט, חברת הביטוח שילמה ללקוח גמלה רטרואקטיבית בתשלום אחד ומאותו מועד ואילך משלמת כול חודש בחודשו סך של 3,500 ש"ח, סה"כ למשך חמש שנים, סה"כ 200,000 ש"ח פיצוי