- הצעת ביטוח – זכותך לקבל על פי חוק העתק מהצעת הביטוח מסוכן הביטוח או מחברת הביטוח.
- הצעת ביטוח טלפונית – אם הצעת הביטוח נעשתה באמצעות הטלפון זכותך לקבל עותק מקלטת ההצעה שבה שומעים את השיחה שנערכה.
- מתן הסבר – זכותך לקבל מסוכן הביטוח הסבר על הפוליסה, תנאיה וחריגיה.
- תיקון הרכב לאחר תאונה – זכותך לבחור את המוסך שיתקן ויטפל ברכב וחובת חברת הביטוח להחזיר את הרכב למצבו ערב התאונה.
- בחירת שמאי – לאחר תאונה זכותך לבחור את השמאי שיבדוק את הרכב ויישום את הנזקים.
- קבלת דו"ח שמאי – זכותך לדעת, כי במידה ובקשת חייבת חברת הביטוח למסור לך העתק דו"ח השמאי מטעמה.
- קבלת תשלום מחברת הביטוח – חברת הביטוח מחויבת לשלם תגמולי ביטוח בתום שלושים ימים מהיום בו השלים המבוטח העברת כל מסמכים הדרושים לחברת הביטוח לביצוע בדיקותיה.
- פשרה במקרה של תביעת צד שלישי – זכותך לדעת, כי במידה וחברת הביטוח רוצה להגיע בתביעה לפשרה עם צד שלישי, היא חייבת לאפשר לך למסור עמדתך בתוך 30 ימים.
- כתב סילוק תביעות – זכותך לדעת, כי במידה וחברת הביטוח משלמת לך כסף במסגרת תביעה אינך חייב לחתום על טופס סילוק תביעות בטרם קראת ודרשת תיקונים.
- תשלום עבור כסא תינוק – רכב שנגנב והיה בו כסא בטיחות לתינוק ובמועד שנגנב הרכב או בסמוך לכך הוסע בו, זכאי בעל הרכב לקבל מחברת הביטוח פיצוי בגין כסא הבטיחות.
- התיישנות – זכותך לדעת, כי התיישנות תביעה נגד חברת ביטוח, על פי פוליסה, חלה אחרי 3 שנים בלבד.
- התכתבות עם חברת הביטוח – במידה ופנית בדרישה לחברת הביטוח זכותך לקבל תשובה מפורטת ומנומקת בכתב.
- פוליגרף – זכותך לדעת שאינך מחויב לעבור בדיקת פוליגרף, גם אם חברת הביטוח לוחצת עליך, והדבר לא יפעל נגדך.
- חוקרים – זכותך לדעת שחברת הביטוח עושות שימוש בחוקרים לשם איסוף מידע וברור תביעות.
- נוכחות עורך דין בחקירה – במסגרת חקירה על ידי חוקר של חברת הביטוח זכותך, כי במקום יהיה נוכח עורך דין המתמחה בתביעות ביטוח.
- דחית תביעה על ידי חברת הביטוח – במקרה של דחיית תביעה זכותך לקבל תשובה ובכתב במסגרתה חובה על חברת הביטוח לפרט את כל נימוקי הדחיה שיש לה.